• Menu
INFORMACJA
Zamówienia złożone w dniu 2.05: 1) do godziny 15:00 zostaną dostarczone 6.05 2) po godzinie 15:00 zostaną dostarczone 7.05
Darmowa dostawa od: 45 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)
Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)
kod: ZB81
wydłużony czas dostawy
98,40 zł brutto
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
kod: PZ160
17 maj u Ciebie
203,91 zł brutto
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, jasnoszary
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, jasnoszary
kod: PZ159
9 maj u Ciebie
203,91 zł brutto
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
kod: FT84
jutro u Ciebie
1285,67 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
kod: KS384
jutro u Ciebie
-19%
1105,77 zł brutto
895,42 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 1105,77
Podnóżek Kensington, z funkcją kołysania, 559x119x218mm, szary
Podnóżek Kensington, z funkcją kołysania, 559x119x218mm, szary
kod: FR49
jutro u Ciebie
289,75 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, szary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, szary
kod: KS386
jutro u Ciebie
328,53 zł brutto
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary
kod: FR50
jutro u Ciebie
355,53 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
kod: KS383
jutro u Ciebie
896,28 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
kod: KS385
jutro u Ciebie
330,80 zł brutto
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
kod: FR40
jutro u Ciebie
-15%
326,10 zł brutto
276,71 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 326,10
Wyprzedaż
Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski
Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski
kod: KS57
jutro u Ciebie
320,69 zł brutto
Podnóżek ergonomiczy Kensington SmartFit SoleMate Pro, szary
Podnóżek ergonomiczy Kensington SmartFit SoleMate Pro, szary
kod: FR51
jutro u Ciebie
-29%
466,17 zł brutto
330,59 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 466,17
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
kod: KS382
jutro u Ciebie
895,42 zł brutto
Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy
Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy
kod: FR28
jutro u Ciebie
242,19 zł brutto
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
kod: KK7
jutro u Ciebie
76,14 zł brutto
Hit cenowy
Mata podłogowa pod krzesło MemoBe, 100x70cm, twarda, mleczny
Mata podłogowa pod krzesło MemoBe, 100x70cm, twarda, mleczny
kod: ZB93
jutro u Ciebie
57,66 zł brutto
Nowość
Ortopedyczna poduszka na krzesło Powerton WPEUS1, czarny
Ortopedyczna poduszka na krzesło Powerton WPEUS1, czarny
kod: PQ12
jutro u Ciebie
76,19 zł brutto
Nowość
Podnóżek ergonomiczny Leitz Ergo, 508x135x300 mm, szary
Podnóżek ergonomiczny Leitz Ergo, 508x135x300 mm, szary
kod: FR57
jutro u Ciebie
326,72 zł brutto
Podnóżek Kensington SoleMate, 450x350mm, szaro-czarny
Podnóżek Kensington SoleMate, 450x350mm, szaro-czarny
kod: FR38
jutro u Ciebie
268,20 zł brutto

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, brązowy
Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, brązowy
kod: MS292
jutro u Ciebie
-13%
26,94 zł brutto
23,51 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 26,94
Ofix Days
Klawiatura przewodowa A4Tech KR-85, czarny
Klawiatura przewodowa A4Tech KR-85, czarny
kod: KL191
4 cze u Ciebie
54,80 zł brutto
Hit cenowy
Mysz bezprzewodowa A4Tech G9-500F-1, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa A4Tech G9-500F-1, optyczna, czarny
kod: KL195
2 sie u Ciebie
59,70 zł brutto
Klawiatura przewodowa A4Tech FX60H, z dwoma portami USB i podświetleniem, szary
Klawiatura przewodowa A4Tech FX60H, z dwoma portami USB i podświetleniem, szary
kod: KL194
3 lip u Ciebie
167,37 zł brutto
Hit cenowy
Klawiatura bezprzewodowa Yenkee YKB 5000U, akumulatorowa, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Yenkee YKB 5000U, akumulatorowa, czarny
kod: KL200
7 maj u Ciebie
100,52 zł brutto
Klawiatura bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, czarny
kod: KL177
9 maj u Ciebie
367,77 zł brutto
Mysz przewodowa Natec Hoopoe 2 NMY-1798, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Natec Hoopoe 2 NMY-1798, optyczna, czarny
kod: MS245
jutro u Ciebie
19,21 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, bordowy
Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, bordowy
kod: MS305
jutro u Ciebie
-39%
167,16 zł brutto
101,97 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 167,16
Podstawka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur mechanicznych i dla graczy, czarny
Podstawka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur mechanicznych i dla graczy, czarny
kod: PZ150
jutro u Ciebie
154,81 zł brutto
Trackball bezprzewodowy Kensington Pro Fit Ergo TB450, optyczny, czarny
Trackball bezprzewodowy Kensington Pro Fit Ergo TB450, optyczny, czarny
kod: MS288
jutro u Ciebie
355,47 zł brutto
Mysz przewodowa Kensington Pro Fit, ze zwijanym kablem, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Kensington Pro Fit, ze zwijanym kablem, optyczna, czarny
kod: MS229
jutro u Ciebie
149,94 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, piankowa, 575x134x38mm, niebieski
Podkładka pod nadgarstek Kensington, piankowa, 575x134x38mm, niebieski
kod: PZ146
jutro u Ciebie
69,99 zł brutto
Podkładka przed klawiaturę Kensington ErgoSoft, do klawiatur płaskich, szary
Podkładka przed klawiaturę Kensington ErgoSoft, do klawiatur płaskich, szary
kod: PZ140
jutro u Ciebie
117,96 zł brutto
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit Expert Mouse, optyczny, czarny
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit Expert Mouse, optyczny, czarny
kod: MS272
jutro u Ciebie
761,37 zł brutto
Trackball bezprzewodowy Kensington Pro Fit Ergo TB550, optyczny, czarny
Trackball bezprzewodowy Kensington Pro Fit Ergo TB550, optyczny, czarny
kod: MS289
jutro u Ciebie
441,57 zł brutto
Trackball Kensington SlimBlade Pro, optyczny, czarny
Trackball Kensington SlimBlade Pro, optyczny, czarny
kod: MS287
jutro u Ciebie
662,97 zł brutto
Podkładka pod myszkę i nadgarstek Kensington Ergosoft, do standardowych myszy, 240x195x21mm, szary
Podkładka pod myszkę i nadgarstek Kensington Ergosoft, do standardowych myszy, 240x195x21mm, szary
kod: PZ107
jutro u Ciebie
106,12 zł brutto
Trackball przewodowy z pierścieniem Kensington Orbit, optyczny, czarny
Trackball przewodowy z pierścieniem Kensington Orbit, optyczny, czarny
kod: MS207
jutro u Ciebie
308,71 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition, optyczna, biały
Mysz bezprzewodowa Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition, optyczna, biały
kod: MS299
jutro u Ciebie
72,19 zł brutto
Mysz bezprzewodowa dla praworęcznych Natec Crake 2, pionowa, optyczna, bluetooth, czarny
Mysz bezprzewodowa dla praworęcznych Natec Crake 2, pionowa, optyczna, bluetooth, czarny
kod: MS297
jutro u Ciebie
-13%
68,76 zł brutto
59,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 68,76

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Kalka folia barwiąca Argo, A4, 100 arkuszy, złoty
Kalka folia barwiąca Argo, A4, 100 arkuszy, złoty
kod: BN33
wydłużony czas dostawy
74,16 zł brutto
Nowość
Kołozeszyt Oxford Touch Trend, A4, w kratkę, 100 kartek, mix kolorów
Kołozeszyt Oxford Touch Trend, A4, w kratkę, 100 kartek, mix kolorów
kod: ZS844
6 maj u Ciebie
24,46 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Office Products, 76x76mm, 100 karteczek, neonowy żółty
Karteczki samoprzylepne Office Products, 76x76mm, 100 karteczek, neonowy żółty
kod: NS357
jutro u Ciebie
-24%
6,75 zł brutto
5,15 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 6,75
Brulion w linie Grand, A5, twarda oprawa, 96 kartek, mix wzorów
Brulion w linie Grand, A5, twarda oprawa, 96 kartek, mix wzorów
kod: ZS633
jutro u Ciebie
5,07 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Grand GR-206L, proste (z nadrukiem liści), indeksujące, folia, 45x12mm, 6x20 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Grand GR-206L, proste (z nadrukiem liści), indeksujące, folia, 45x12mm, 6x20 sztuk, mix kolorów
kod: ZI130
jutro u Ciebie
2,71 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Grand GR-206W, proste (z nadrukiem wiśni), indeksujące, folia, 45x12mm, 6x20 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Grand GR-206W, proste (z nadrukiem wiśni), indeksujące, folia, 45x12mm, 6x20 sztuk, mix kolorów
kod: ZI131
jutro u Ciebie
3,12 zł brutto
Kołonotatnik Grand NOTOBook, A4, w kratkę, 100 kartek, niebieski
Kołonotatnik Grand NOTOBook, A4, w kratkę, 100 kartek, niebieski
kod: ZS638
jutro u Ciebie
27,66 zł brutto
Kołonotatnik Pukka Pad Soft Cover, A5, w kratkę, 100 kartek, czarny
Kołonotatnik Pukka Pad Soft Cover, A5, w kratkę, 100 kartek, czarny
kod: ZS661
jutro u Ciebie
44,16 zł brutto
Zeszyt w kratkę Oxford Floral, A4, 60 kartek, mix kolorów
Zeszyt w kratkę Oxford Floral, A4, 60 kartek, mix kolorów
kod: ZS608
jutro u Ciebie
21,02 zł brutto
Brulion Interdruk, A4, 96 kartek, gładki, mix wzorów
Brulion Interdruk, A4, 96 kartek, gładki, mix wzorów
kod: ZS253
jutro u Ciebie
22,25 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Donau, indeksujące, 12x45mm, 4x35 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Donau, indeksujące, 12x45mm, 4x35 sztuk, mix kolorów
kod: ZI91
jutro u Ciebie
22 zł brutto
Zeszyt papierów kolorowych Bambino, samoprzylepny, B4, 8 kartek
Zeszyt papierów kolorowych Bambino, samoprzylepny, B4, 8 kartek
kod: PS207
jutro u Ciebie
8,93 zł brutto
Zeszyt w kratkę Oxford easyBook, A4, 60 kartek, mix kolorów pastelowych
Zeszyt w kratkę Oxford easyBook, A4, 60 kartek, mix kolorów pastelowych
kod: ZS654
jutro u Ciebie
26,60 zł brutto
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-it Millenium XL Z-Notes (DS440-SSCYL) + karteczki samoprzylepne 101x101mm, 1x90 sztuk
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-it Millenium XL Z-Notes (DS440-SSCYL) + karteczki samoprzylepne 101x101mm, 1x90 sztuk
kod: DT55
jutro u Ciebie
82,07 zł brutto
Szkicownik Posca, A5, 48 kartek
Szkicownik Posca, A5, 48 kartek
kod: ZS668
jutro u Ciebie
-41%
158,55 zł brutto
93,92 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 158,55
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 63.5x25.4mm, 24 sztuki, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 63.5x25.4mm, 24 sztuki, mix kolorów
kod: ZI143
jutro u Ciebie
-35%
33,09 zł brutto
21,51 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 33,09
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Eco, 100x105x100mm, 800 karteczek, niebieski
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Eco, 100x105x100mm, 800 karteczek, niebieski
kod: PB542
jutro u Ciebie
55,23 zł brutto
Notes samoprzylepny Donau 127x76mm, 100 karteczek, neonowy zielony
Notes samoprzylepny Donau 127x76mm, 100 karteczek, neonowy zielony
kod: NS287
6 maj u Ciebie
13,52 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes Oasis, 76x76mm, 5x90 karteczek, mix kolorów
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes Oasis, 76x76mm, 5x90 karteczek, mix kolorów
kod: NS334
8 maj u Ciebie
84,75 zł brutto
Notatnik w kratkę Opus O.Note London, A5, twarda oprawa, 112 kartek, niebieski
Notatnik w kratkę Opus O.Note London, A5, twarda oprawa, 112 kartek, niebieski
kod: ZS667
jutro u Ciebie
21,43 zł brutto

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Hit cenowy
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
kod: KM164
8 maj u Ciebie
22,80 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
kod: KM174
10 maj u Ciebie
139,52 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
kod: KP332
jutro u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Grand GR-017S, kwadratowy, druciany, 18l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-017S, kwadratowy, druciany, 18l, srebrny
kod: KM180
jutro u Ciebie
42,96 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
jutro u Ciebie
-25%
50,31 zł brutto
37,75 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 50,31
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
kod: KM170
jutro u Ciebie
-38%
186,84 zł brutto
115,48 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 186,84
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
kod: KM189
jutro u Ciebie
186,84 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
kod: KM187
jutro u Ciebie
-5%
135,18 zł brutto
127,80 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 135,18
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM192
jutro u Ciebie
306,27 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM186
jutro u Ciebie
306,27 zł brutto
Kosz na śmieci, Durable, metalowy, z perforacją, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci, Durable, metalowy, z perforacją, 15l, antracytowy
kod: KM190
jutro u Ciebie
169,62 zł brutto
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
kod: KM178
jutro u Ciebie
55,23 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, 12l, szary
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, 12l, szary
kod: KM157
jutro u Ciebie
54 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny
kod: KM177
jutro u Ciebie
34,10 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
kod: KM179
jutro u Ciebie
35,20 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
kod: KM171
jutro u Ciebie
110,23 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
kod: KP360
jutro u Ciebie
-6%
42,93 zł brutto
40,47 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 42,93
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
kod: KM181
jutro u Ciebie
45,69 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
kod: KP331
10 maj u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
kod: KP295
9 maj u Ciebie
41,38 zł brutto

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.